DAGEN, lite blablabla och yada yada..

hej hej bloggis! tänkte ba blogga lite snabbt, är fett trött.

idag har jag varit med julia och sillen :) vi typ chilla först, busringde en kille i sillens klass :') sen baka vi, typ bajjs. euuuw, haha fan va vi faila :s svämma över i ugnen och jisses asså. O M G. käka typ lite, slängde resten :/ sen drog sillen, så jag & julia satte på en film. Kolla typ en timme, ibland serri ibland inte haha..
men nu har jag pluggat inför ett prov imorgon + nyhetsläxan. roligt liv -.- men det gick ganska snabbt iaf,så det är nice :)
imorgon drar jag till dalarna! är där hela helgen.. fira morfar, träffa kusinerna, gå på marknad, SHOPPA, resturang, allmänt skoj osv! Blir sjukt nice hehe :)
min lilla kusin (10 år) älskar typ hästar, precis som jag hehe!, och hon är såååå gullig, kommenterar massor av foton (instgram & facebook) och skriver, "åhh isa är så fin din lilla pålle" och "världens underbaraste finaste bästa häst" och allt de där! Hon ska få rida henne så fort hon kmr upp till stockholm! :) <3

 såklart jag håller med kusinen, hon är ju världens finaste underbaraste ponny! :) <3






btw, sett den nya musikvideon på BOYFRIEND? sjuuukt bra hehe, love it! JB IN MY <3

see ya all! //mathilda

ochjuste, blir kanske inte direkt bra uppdatering, kommer ha så mke att göra osv. nåt inlägg blire väl. hehe puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0