Min vecka - Planer för "lovet"

Hej bloggen! Hade ju bloggpaus, orkade inte blogga liksom.. :/ men tänkte dra igenom min vecka + planer för mitt "lov". (Ledig tors, fre, lör & sön ju) So here it come:

Måndag - Skola till 15. Sen blev det hem, läxor, chilla.
Tisdag - TG. Bowling. KOM SIST! haha, verkligen inte min bowlingdag! :'D
Onsdag (idag) - Typ chilla. Sillen & julia. KANSKE slaggar, eller så blir det att fira ulli (:
Torsdag - Vara med familjen hela dagen, sen jobba från 16-20.
Fredag - Rida dubbelpass tror jag. Ska rida 1 pass på TRS, sen kanske Isa.. vi får se vad jag hinner! :')
Lördag - Kanske rider, det är maybe teori. Vet inte. Chilla (:
Söndag - Chilla :ppp

Jaaao. Måste dra nu! Hörs later on. PUSS!
//Mathilda

image description btw följ mig på instagram! @mattiseva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0